wtorek, 31 lipca 2012

No Sześć. ; **
Co tam u was. ? bo u mnie cholerne nudy. ! -,-
Nie ma co pisać wiec dodam parę avek i opisów. ; D

  Mój sposób na dziś? Zajebiście chamski cynizm
 Ty z inną dziewczyną, ja z butelką wódki.
 teraz wiem, że nie ma żadnych szans już dla tej znajomości
 Jestem kiepska w byciu ważną.
 bo do miłości nie potrzeba czasu, a namiętności 

W jednym momencie mam ochotę napisać do Ciebie, powiedzieć co czuję i jak bardzo za Tobą tęsknie. Ale po chwili, gdy przypomnę sobie, ile razy przez Ciebie płakałam, dochodzę do wniosku, że nie warto.

Ten chłopak jest ZAJEBISTY.  !! ♥
Zdupiam, pa. ; **

poniedziałek, 30 lipca 2012

Siemanko . ; *

Nie ma za bardzo co pisać wiec dodam parę obrazków i opisów , a wieczoreem napisze coś .;  ]

Błędy to droga do prawdy.

czasem stoję na balkonie i palę papierosy. i mam dosyć, patrzę na nich z góry karykatury i głąby. myślę wtedy co tu zrobić, by do nich nie dołączyć. stać z boku być autorem nie aktorem swego losu.
  Niedawno byliśmy dziećmi, a świat był piękny, potem doszły problemy, uczucia, jakieś błędy.
 
 
Do góry głowa, będziesz cierpieć dla frajera? Który nie ma sumienia, jak szmatą Tobą poniewiera. Zapewniał, że kocha i mówił, że się stara, teraz Ty mu powiedz jedno krótkie.. spierdalaj.



Uwielbiam te noce gdy czytam nasze stare smsy i czuje jak łzy mimowolnie spływają mi po policzku.

sobota, 28 lipca 2012

Siemka ;*
Przepraszam ze nic nie dodawałam przez te 6 dni bo nie miałam zbytnio duzo czasu .  xd
Wczoraj byłam na Komobexie było bardzo faaajnie . xd
dostaniecie moją mordkę na zdjęciu . xd
uhuhuuhuhuhuuh . ; **



uhu zwijam nareczka . ;*


poniedziałek, 23 lipca 2012

Szemka . ; *

Rano pojechałam z Klaudia do Galerii -,-  nie am to jak siedzieć 30 min. w jednym  sklepie bo babka nie mogła znaleźć okularów .yhyh a później miałyśmy się spotkać z Krystianem , ale pojechał na Komobex ; ] więc poszłyśmy na tory . ; dd . No więc tak mi minął dzień bijaacz . 






pa. ; *

niedziela, 22 lipca 2012

Siema . ; *

Obrazki i opisy . ; dd uhuh

  tak tworzy się legenda, więc zamknij pysk i przestań ściemniać
  po co hasła i wszystkie te słowa? lepiej w ciszy lojalności dochować. czy to strach, czy zawiści choroba? trudno się dziś we wszystkim zorientować
  wciąż mam nadzieję, że przyjdzie jeszcze to, co już odeszło..
 pragniesz złota, nie bądź taki Salomon, wyglądasz jak Filemon, a Twoja gadka to kondom
Choć boso chodzą drogą cierni, kroczą by zwyciężyć
Wszytko co mają to ta para zaciśniętych pięści
Cze ; *

 Dzisaaj byłam z dziewczynami w Auchanie po buty dla Klaudii .
Dodam pare fotek z wczoraaj . xdd





 Gabrysiaa. < 3

Dobra zwijam pa. ; **

sobota, 21 lipca 2012

Dziękujemy. !

Dzisiaj byłysmy na dworze z Martyną, Klaudią, Bartkiem, Krystianem i Adrianem. Było bardzo fajnie, siedzieliśmy cały czas w KFC. No  nie będę już was zanudzać. ; 3

A, i chciałyśmy wam bardzo podziękować za ponad 1OO wejść, jest to dla nas ważne więc odwiedzajcie nasz blog częściej. ; D ♥

Dodam jeszcze pare avek i opisów. ; d
 8 planet , 204 kraje , 809 wysp , 7 mórz , 6 bilionów ludzi , a ja jestem singielką .
 Odezwałeś się, napisałeś, że tęsknisz.. Akurat wtedy kiedy zaczynałam radzić sobie bez Ciebie.
 A Ty jakbyś się czuł, gdyby cholernie ważna dla Ciebie osoba, z każdym dniem oddalała się coraz bardziej?
 Związek jest złożony z dwóch osób , ale niektóre szmaty nie umieją liczyć ...

Dnia 32.13 o godzinie 25:61:61, przyjdę do Ciebie i powiem, że Cię nie kocham.
' Świata poza tobą nie widzę, więc weź się przesuń!

Dziękuje za uwage. !! ; **

piątek, 20 lipca 2012

Cze . ; *

Co tam u was słychać ?  bo u mnie same nudy , byłam dzisaaj  z Martyną na dworze , haha grałyśmy w siatkę , kurdee znowu mnie ograła macie tutaj opisy  i avki . xdd

Wiesz, myślę że niewiele wymagam, trochę mądrości by zrozumieć znaki, które zostawiam


Będę Cię kochać, choćby miał walić się świat.

Kocham dzisiejszą sprawiedliwość: Dziewczyna, która tydzień po zerwaniu z chłopakiem zaczyna życie w innym związku, to pospolita ''dziwka'', a chłopak, który 5 minut po zerwaniu obściskuję się z inną naiwną, to ''kozak'... -,-

mówisz o pięknych oczach, patrząc na biust.



Miłego wieczorku kochani Baay < 3
Heejcia. ; **
Jak narazie nie dzieje sie nic ciekawego, więc dodam pare avek i opisów.

 róży bez kolców, człowieka bez zła, miłości bez bólu -nie znajdziesz.

 Nie naprawimy tego jak Grubson, nie podbijemy świata jak Fenix i nie poczujemy się dobrze jak Sobota. Nie poznamy tego stanu jak Junior Stres i spadniemy jak Pezet. Zrozum, kochanie, zjebaliśmy to.

 Myślą, że są lepsi nie są. Nie czuj się gorszy, kto im dał prawo żeby móc nas osądzić ?

 każdy z nas żyje w swoim świecie przecież przez to nie ma szans żeby na tej planecie było lepiej

To kurwa boli. To skurwysyńsko boli. Nie pakuj się w miłość, ziom, bo Cię rozpierdoli.

Dodamy coś jeszcze wieczoreem. < 3
a teraz zdupiam, miłego dnia wam życzee. !. ; 33

czwartek, 19 lipca 2012

Youuu x3

Dzisiaj jest pojebany dzień nie ma co robić trololo padaa .
Dodam parę fotek z ogniska . xdd .




dobra zwijam yoł ,. ;*

Auchan .

Siemka . ;*
Wczoraj byłam w Auchanie z Klaudią żeby kupić  buty uhu ,było zajebiście do puki nie pojawił się Dawid , wszystko rozjebał , ale looz. xd .
uhu miałam się spotkać z Igorem , ale mnie wychujał . ; dd .
Dobra nie będeę was zanudzać dodam pare opisów i aveek . ; ]


Kochać kogoś , a potem stracić, to jak kupić szczęście , a łzami zapłacić
Związek jest złożony z dwóch osób , ale niektóre szmaty nie umieją liczyć .

nie chodzi o to czy wygrasz, czy przegrasz, lecz o to jak grasz. ktoś kto gra dla przyjemności zawsze wygrywa, bez względu na wynik..

Dobraa  ja mykam pa . ; *

wtorek, 17 lipca 2012

Galeria .

Siema ;*
 Dzisiaj byłam w galerii z moimi pasztecikami < 3 , nie było nic ciekawego  .
Mwahah najśmieszniejsze co tam było to dziecko w Almiee które machało koszykiem i  hasało jak pojebane . xdd .


 Ja mykam do jutra . ; *