Rano pojechałam z Klaudia do Galerii -,- nie am to jak siedzieć 30 min. w jednym sklepie bo babka nie mogła znaleźć okularów .yhyh a później miałyśmy się spotkać z Krystianem , ale pojechał na Komobex ; ] więc poszłyśmy na tory . ; dd . No więc tak mi minął dzień bijaacz .
pa. ; *



Brak komentarzy:
Prześlij komentarz